Tiedonhallinta etätyössä

Liikearkistoyhdistys järjestää 10.6.2020 kello 10 – 12 webinaarin Tiedonhallinta etätyössä. Webinaari on ilmainen ja se pidetään Microsoft Teamsissa. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki lähempänä tapahtumaa.

• Kokemuksia etätyöstä ennen ja nyt, Miia Kosonen, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
  • Tiedonhallinnan digitalisaatio ja etätyökyselyjen tuloksia, Juha Anttila, IITC Oy
  • Tiedonhallinta poikkeusoloissa kansainvälisessä suuryrityksessä, Mikko Hyvärinen, Nokia Oyj

KTT Miia Kosonen on kokenut tietojohtamisen tutkija ja kehittäjä. Miia työskentelee T&K –tehtävissä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa tutkimuskeskus Digitaliassa ja Digiportaat -hankkeessa. Hänen ominta alaansa ovat verkkoyhteisöt, hajautunut yhteistyö ja sosiaalisten teknologioiden hyödyntäminen tiedon luomiseen ja jakamiseen. Miia on myös pidetty verkkoviestinnän ja sosiaalisen median kouluttaja.

Juha Anttila toimii IITC:n toimitusjohtajana ja konsulttina. Juhalla on yli kahdenkymmenen vuoden konsultointikokemus informaation ja erityisesti dokumenttien hallinnasta sekä siihen liittyvien järjestelmien käyttöönotosta. Juha on työssään tutustunut yli kolmensadan suomalaisen organisaation tiedonhallintaan.

Mikko Hyvärinen (Records Management Manager) on toiminut Nokia Oyj:n dokumentinhallinta- ja arkistointitehtävissä vuodessa 2008 lähtien. Hänen toimintakenttänsä on kattanut kaikki Nokian liiketoiminnat globaalisti ja hän vastaa nykyisin mm. koko Nokian Document and Records Management Policy’sta sekä arkistointimääräyksistä. Isot sähköisten ja paperisten kokoelmien seulonnat ovat Mikolle hyvin tuttuja projekteja kuten myös yrityskauppoihin liittyvät aineistojen migroinnit ja arkistoidun aineiston käyttöoikeuksien määrittäminen.

Ilmoittautumislomake alla. Lisätietoja -kenttään voit kirjoittaa ennakkokysymyksiä tapahtuman alustajille.

* pakollinen kenttä

Lisätietoja (ruokavalio ym.)