Kansi 1/21
Failin kuluvan vuoden ensimmäinen numero on vasta painossa (ja ilmestyy tilaajille lähiviikkojen aikana), mutta sähköinen versio on jo nyt luettavissa.
kansi 4 2020
Koronatilanteesta johtuen Liikearkistoyhdistyksen hallitus on päättänyt julkaista myös Faili-lehden numeron 4/2020 kokonaisuudessaan verkossa. Moni on varmaankin edelleen etätöissä, eikä pääse
Liikearkistoyhdistyksen lähes vuosittain järjestämä Asiakirjahallinnon peruskurssi järjestetään 27. ja 28.1.2021 koronatilanteen vuoksi verkkokurssina (Teams). Peruskurssilla käydään läpi mm. asiakirjahallinnon sanastoa
Jäsentoimikunta järjestää tiistaina 27.10.2020 kello 17 opastetun kierroksen Didrichsenin taidemuseon van Gogh -näyttelyyn. Mukaan mahtuu 25 henkilöä. Sisäänpääsy on omakustanteinen