Kansi 3/22
Faili-lehden kuluvan vuoden kolmosnumero on parhaillaan menossa painoon. Lehti ilmestyy tilaajille lähiviikkojen aikana. Oheisesta linkistä löytyy kuitenkin tututtuun tapaan lisätietoja
Liikearkistoyhdistys järjestää keskiviikkona 21. syyskuuta klo 12.00 - 15.30 webinaarin (Teams) tiedonhallinnan suunnittelusta ja toteutuksesta. Aikataulu: (kellonajat ovat noin aikoja)
Arkistoyhdistys ja Liikearkistoyhdistys järjestävät perinteisen illallisristeilyn 1.9.2022 klo 18. Paluu Kauppatorille noin 20.30. Laivana on m/s Doris tai m/s Doris
Faili-lehden tuorein numero on ennättänyt painoon saakka, ja se ilmestyy tilaajille lähiviikkojen aikana. Ensimakua lehden sisällöstä kuitenkin jo täällä.
Liikearkistoyhdistys järjestää maanantaina 25.4. kello 17.00 alkaen kävelykierroksen Punaisten lyhtyjen Helsinki. Kierroksen oppaana toimii FM Iisa Aaltonen. Lisätietoja kierroksesta löytyy
Faili-lehden kuluvan vuoden ykkösnumero on edennyt painoon saakka, ja kolahtaa tilaajien postilaatikkoon lähiviikkojen aikana. Tässä kuitenkin jo vähän esimakua uuden