Failin nelosnumero ilmestyi verkossa
Failin kuluvan vuoden viimeinen numero on edennyt painoon saakka ja ilmestyy jäsenille ja lehden tilaajille lähiviikkojen aikana. Postin lakon vuoksi
Asiakirjahallinnon peruskurssi 2.-3.12.2019
Liikearkistoyhdistyksen vuosittain järjestämä Asiakirjahallinnon peruskurssi pidetään 2.-3.12.2019 Sokos Hotel Presidentissä Helsingissä. Peruskurssilla käydään läpi mm. asiakirjahallinnon sanastoa ja käsitteitä, organisointia,
Kesäristeily torstaina 29.8.
Ennakkotietojen mukaisesti Arkistoyhdistys ja Liikearkistoyhdistys järjestävät perinteisen kesäristeilyn ravintolalaiva Marival II:lla. Kesäkauden päättäjäisristeily lähtee Kauppatorilta torstaina 29.8. klo 17. Kauppatorille
Failin kakkosnumero painossa
Faili-lehden kuluvan vuoden toinen numero on edennyt painoon saakka ja se ilmestyy tilaajille lähiviikkoina. Ennakkomaistiaisia sisällöstä voi katsoa täältä.
Teemapäivä tiedonhallinnan järjestelmien käyttöönotosta
Liikearkistoyhdistys järjestää 26.9.2019 teemapäivän tiedonhallinnan järjestelmien käyttöönotosta Scandic Simonkentässä Helsingissä. Tapahtuma ammensi innoituksensa huhtikuussa järjestetystä tiedonhallinnan järjestelmien teemapäivästä. Kevään teemapäivässä
Tieto ja Design
Tietojohtaminen ry järjestää perjantaina 10.5. Tieto ja Design -teemapäivän. Liikearkistoyhdistyksen jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumaan jäsenhinnalla 375 €. Lisätietoja tapahtumasta löytyy