Liikearkistoyhdistys, Arkistoyhdistys ja Kunnallisarkistoyhdistys alkoivat jakamaan vuosittain arkisto- ja tiedonhallinta-alan opinnäytepalkintoa, joka on suuruudeltaan 500 euroa. Ehdotukset palkintoehdokkaista pyydettiin suomalaisilta
Faili-lehden kuluvan vuoden viimeinen numero on ennättänyt jo painoon saakka. Lehti ilmestyy tilaajien postilaatikoihin tulevien viikkojen aikana. Esimakua lehden sisällöstä
Liikearkistoyhdistys perustettiin vuonna 1960. Viime vuoden huhtikuussa oli tarkoitus juhlia Tampereella yhdistyksen 60-vuotista historiaa. Päivät jouduttiin kuitenkin perumaan koronapandemian vuoksi.
Faili-lehden vuoden kolmas numero on nyt julkaistu kokonaisuudessaan verkossa. Paperinen versio on parhaillaan painossa, ja se kolahtaa tilaajien postilaatikkoon lähipäivien
Liikearkistoyhdistys järjestää keskiviikkona 29.9. klo 16.30 alkaen kävelykierroksen Suurlähetystöjen Kaivopuisto. Kierroksella tutustutaan diplomatian historiaan ja Helsingin tunnetuimpaan lähetystöalueeseen. Kierroksen kesto
Arkistoyhdistys ja Liikearkistoyhdistys järjestävät perinteisen illallisristeilyn 25.8.2021 klo 19. Paluu Kauppatorille noin 21.30. Laivana on m/s Doris. Mukaan mahtuu 40