Teemapäivä tiedonhallinnan järjestelmien käyttöönotosta

Liikearkistoyhdistys järjestää 26.9.2019 teemapäivän tiedonhallinnan järjestelmien käyttöönotosta Scandic Simonkentässä Helsingissä. Tapahtuma ammensi innoituksensa huhtikuussa järjestetystä tiedonhallinnan järjestelmien teemapäivästä. Kevään teemapäivässä pohdittiin tietojärjestelmien hankintaa ja kilpailutusta. Syksyn teemapäivässä keskitytään käyttöönottoon. Mitä tapahtuu, kun järjestelmä on hankittu ja se pitäisi ottaa käyttöön organisaatiossa.

Käyttöönotto on kriittinen vaihe tiedonhallintajärjestelmän elinkaaressa. Epäonnistunut käyttöönotto voi pahimmillaan rampauttaa koko liiketoiminnan. Käyttöönotto on myös paljon muutakin kuin tekniikkaa. Kyse on myös toimintatapojen ja muutoksen haltuunotosta ja johtamisesta.

Kurssin tarkka ohjelma puhujineen ilmestyy tälle sivulle kesän aikana.

Hinta: Jäsenille 450 € (+alv 24%) ja muille 550 € (+alv 24%). Ilmoittautumalla 29.8. mennessä vähennetään hinnoista 50 €.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi maksutta peruuttaa 14 vrk ennen tilaisuutta. Muutoin veloitamme 100 euroa + alv 24 % toimistokuluina. Mikäli esteestä ei ilmoiteta, veloitamme koko osallistumismaksun. Tilaisuuden osallistujan voi vaihtaa.

Ilmoittautuminen:

* pakollinen kenttä