Tiedonhallinnan järjestelmien teemapäivä

Liikearkistoyhdistys järjestää 2.4.2019 teemapäivän tietojärjestelmistä Sokos Hotelli Presidentissä Helsingissä.

  • Kuinka valitsen omalle organisaatiolleni sopivimman järjestelmän tiedonhallintaan?
  • Mitä valinnassa tulee ottaa huomioon?
  • Kuinka käytettävyyttä voi arvioida?
  • Mitä vaikutuksia saavutettavuusdirektiivillä on järjestelmiin?
  • Miten löytää toimivat ratkaisut dokumenttien hallintaan, asianhallintaan ja sähköiseen arkistointiin?
  • Miltä modernit järjestelmät näyttävät ja kuinka ne toimivat?

Luvassa demoja, asiantuntijaluentoja sekä käytännön vinkkejä esiselvityksen ja järjestelmävalinnan tekemiseen. Mukana useita järjestelmätoimittajia.

Alustava ohjelma:

  • 8.30: Ilmoittautuminen
  • 9.00: Esiselvitys ja valmistautuminen hankintaan, Juha Anttila, IITC Oy
  • 9.40: Käytettävyys, Janne Pitkänen, Adusso Oy
  • 10.20: Tauko
  • 10.50: Demo – CGI Virta
  • 11.25: Demo – Fujitsu
  • 12.00: Lounas
  • 13.00: Demo – M-Files
  • 13.30: Demo – Innofactor
  • 14.00: Kahvi
  • 14.20: Demo – Multi-Support
  • 14.50: Saavutettavuusdirektiivi ja sen vaikutukset, Eficode Oy
  • 15.30: Demojen arviointi ja kooste käytettävyyden sekä saavutettavuuden näkökulmista
  • 16.00: Lopetus

Hinta: Jäsenille 450 € (+alv 24%) ja muille 550 € (+alv 24%). Ilmoittautumalla 28.2. mennessä vähennetään hinnoista 50 €.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi maksutta peruuttaa 14 vrk ennen tilaisuutta. Muutoin veloitamme 100 euroa + alv 24 % toimistokuluina. Mikäli esteestä ei ilmoiteta, veloitamme koko osallistumismaksun. Tilaisuuden osallistujan voi vaihtaa.

Ilmoittautumislomake:

* pakollinen kenttä

Lisätietoja (ruokavalio ym.)