Kesäristeily torstaina 29.8.
Liikearkistoyhdistyksen ja Arkistoyhdistyksen yhteinen kesäristeily järjestetään tänä vuonna torstaina 29.8.2019. Merkitkäähän valmiiksi kalentereihin! Tarkempi ohjelma sekä ilmoittautumisohjeet ilmoitetaan myöhemmin.
Failin kakkosnumero painossa
Faili-lehden kuluvan vuoden toinen numero on edennyt painoon saakka ja se ilmestyy tilaajille lähiviikkoina. Ennakkomaistiaisia sisällöstä voi katsoa täältä.
Teemapäivä tiedonhallinnan järjestelmien käyttöönotosta
Liikearkistoyhdistys järjestää 26.9.2019 teemapäivän tiedonhallinnan järjestelmien käyttöönotosta Scandic Simonkentässä Helsingissä. Tapahtuma ammensi innoituksensa huhtikuussa järjestetystä tiedonhallinnan järjestelmien teemapäivästä. Kevään teemapäivässä
Tieto ja Design
Tietojohtaminen ry järjestää perjantaina 10.5. Tieto ja Design -teemapäivän. Liikearkistoyhdistyksen jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumaan jäsenhinnalla 375 €. Lisätietoja tapahtumasta löytyy