Faili ilmestyy pian
Faili-lehden vuoden ensimmäinen numero on edennyt painoon saakka. Lehden odotetaan saapuvan tilaajille lähiviikkojen aikana. Ennakkomakua tulevan lehden sisällöstä voi aistia
Tiedonhallinnan järjestelmien teemapäivä
Liikearkistoyhdistys järjestää 2.4.2019 teemapäivän tietojärjestelmistä Sokos Hotelli Presidentissä Helsingissä. Kuinka valitsen omalle organisaatiolleni sopivimman järjestelmän tiedonhallintaan? Mitä valinnassa tulee ottaa
Faili 4/2018 ilmestyy pian
Faili-lehden tämän vuoden viimeinen numero on edennyt jo painoon saakka. Lehti ilmestyy tilaajille joulukuun alkupuolella. Esimakua lehden sisällöstä löytyy täältä.
Vierailu Fazer Visitor Centeriin
Liikearkistoyhdistys järjestää ma 17.12.2018 klo 17.00 vierailun Fazer Visitor Centeriin Vantaan Vaaralaan. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa. Yhdistys vastaa opastuskierroksen hinnasta ja
Faili 3/2018 ilmestyy pian
Failin kuluvan vuoden kolmas numero on parhaillaan menossa painoon ja se tulee ilmestymään tilaajille muutamien viikkojen kuluessa. Pahimpaan nälkään on
Tiedonhallintasuunnitelman laatiminen -workshop
Liikearkistoyhdistys järjestää 15.11.2018 hotelli Scandic Parkissa Helsingissä työpajan tiedonhallintasuunnitelman laadinnasta. Työpajassa käydään läpi tiedonhallintasuunnitelman laatimisen perusteet ja harjoitellaan suunnitelman laatimista.