Faili 4/2018 ilmestyy pian
Faili-lehden tämän vuoden viimeinen numero on edennyt jo painoon saakka. Lehti ilmestyy tilaajille joulukuun alkupuolella. Esimakua lehden sisällöstä löytyy täältä.
Vierailu Fazer Visitor Centeriin
Liikearkistoyhdistys järjestää ma 17.12.2018 klo 17.00 vierailun Fazer Visitor Centeriin Vantaan Vaaralaan. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa. Yhdistys vastaa opastuskierroksen hinnasta ja
Faili 3/2018 ilmestyy pian
Failin kuluvan vuoden kolmas numero on parhaillaan menossa painoon ja se tulee ilmestymään tilaajille muutamien viikkojen kuluessa. Pahimpaan nälkään on
Tiedonhallintasuunnitelman laatiminen -workshop
Liikearkistoyhdistys järjestää 15.11.2018 hotelli Scandic Parkissa Helsingissä työpajan tiedonhallintasuunnitelman laadinnasta. Työpajassa käydään läpi tiedonhallintasuunnitelman laatimisen perusteet ja harjoitellaan suunnitelman laatimista.
Arkistoyhdistyksen ja Liikearkistoyhdistyksen kesäristeily
Ennakkotietojen mukaisesti Liikearkistoyhdistys ja Arkistoyhdistys järjestävät perinteisen kesäristeilyn ravintolalaiva Marival II:lla. Kesäkauden päättäjäisristeily lähtee Kauppatorilta torstaina 30.8. klo 17. Tarkemmat
Liikearkistopäivien ohjelma muotoutuu
Lokakuun alussa Vantaalla järjestettävien Suomen XVI Liikearkistopäivien ohjelma on muotoutumassa. Ajantasaisimman tiedon löydät Liikearkistopäivien sivulta. Keynote speakereista tietokirjailija Petteri Järvinen