Tieto ja Design
Tietojohtaminen ry järjestää perjantaina 10.5. Tieto ja Design -teemapäivän. Liikearkistoyhdistyksen jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumaan jäsenhinnalla 375 €. Lisätietoja tapahtumasta löytyy
Arkistoyhdistyksen opintomatka Hollantiin
ARKISTOYHDISTYKSEN OPINTOMATKA HOLLANTIIN 6.-13.10.2019 Huom! Matkalle voivat ilmoittautua myös Liikearkistoyhdistyksen jäsenet. Mutta ole nopea, paikkoja on enää rajoitetusti jäljellä! Matkatyöryhmä:
Asiakirjahallinnon peruskurssi 28.-29.5.
Liikearkistoyhdistyksen vuosittain järjestämä Asiakirjahallinnon peruskurssi pidetään 28.-29.5.2019 Sokos Hotel Presidentissä Helsingissä. Peruskurssilla käydään läpi mm. asiakirjahallinnon sanastoa ja käsitteitä, organisointia,
Faili ilmestyy pian
Faili-lehden vuoden ensimmäinen numero on edennyt painoon saakka. Lehden odotetaan saapuvan tilaajille lähiviikkojen aikana. Ennakkomakua tulevan lehden sisällöstä voi aistia
Tiedonhallinnan järjestelmien teemapäivä
Liikearkistoyhdistys järjestää 2.4.2019 teemapäivän tietojärjestelmistä Sokos Hotelli Presidentissä Helsingissä. Kuinka valitsen omalle organisaatiolleni sopivimman järjestelmän tiedonhallintaan? Mitä valinnassa tulee ottaa
Faili 4/2018 ilmestyy pian
Faili-lehden tämän vuoden viimeinen numero on edennyt jo painoon saakka. Lehti ilmestyy tilaajille joulukuun alkupuolella. Esimakua lehden sisällöstä löytyy täältä.